This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Start E-Urząd

Statystyki

Użytkowników : 1
Artykułów : 1369
Odsłon : 975066

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Drukuj

Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych
do Urzędu Gminy w Starym Lubotyniu

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) oraz z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 listopada 2006 roku w sprawie sporządzania i doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1664) w Urzędzie Gminy w Starym Lubotyniu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.

W celu złożenia wniosku do Urzędu Gminy w Starym Lubotyniu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:

  • od poniedziałku do piątku: 7:30 - 15:30
  • do kancelarii urzędu mieszczącej się w pokoju nr 13 w budynku Urzędu na następujących nośnikach danych:

1. Dyskietka 1,44 MB,
2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
3. Płyta CD-RW.

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2. Akceptowalne formaty załączników to:

1. DOC, RTF,
2. XLS,
3. CSV,
4. TXT,
5. PNG, TIF, BMP, JPG,
6. PDF,
7. ZIP.


3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Złożenie dokumentu dla użytkowników posiadających konto na platformie ePUAP.


Wytworzył: Andrzej Podrez
Data informacji: 2011-01-26 20:06:43
Opublikował: Andrzej Podrez
Data publikacji: 2011-01-26 21:11:48
Odsłon: 3916
Dziennik zmian
 

Strona korzysta z "ciasteczek" do statystyk i personalizacji strony. Jesli chcesz sie dowiedziec wiecej, zobacz nasze zasady bezpieczenstwa.

Akceptuje ciasteczka na tych stronach.
Pliki cookies na naszych stronach